Då kör vi!

Jaha, vad har hänt sen sist då....? Mycket! Alldeles för mycket för att jag ska orka uppdatera er här, så vi börjar på ny kula igen!

I förrgår kom Eric hem efter nästan två veckor i Stockholm. Igår var vi ute på Bönan och fikade och promenerade i solen, som var sååå mysigt.. Vi kollade på mumien på dagen också, och eftersom den var så spännande fick vi lov att titta på tvåan också! :) Men jag vet inte om det är jag som är fjantig, men jag kräks nästan när det ska bakas in superromantik och hångel mitt bland vrålande, torra mumier..??

Idag måste vi båda plugga lite, men ska väl ändå ta och göra nån utflykt med bilen, så att vi kommer ut lite. Vi är pankare än kyrkråttor men hey, vad ska man göra?? :)

By the way! Halvvägs in i andra filmen utbrister jag; "Han som spelar mumien han påminner ju lite om Cal i Titanic..?" Eric svarar då; "Det är han."
Jag: "Va?? Nähä??"
Eric: "Jo"
Och så fortsatte det med varannan "är du SÄKER VERKLIGEN??" med "Ja, 100 procent!"

Nu har vi googlat för att gå till botten med detta, hur lika tycker inte ni att de är?? Sjukt?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback