Sjuuuuuuuk! :(

UHU vad det är synd om mig alltså!!

Blev lite småförkyld efter midsommar, kände lite i halsen och sådär, men inget märkvärdigt. Sedan har det liksom accelererat.

Igår jobbade jag mellan 06.45-21.00 (såg ni det? 06.45-21.00? Såg ni? Räknade ni? Inte? Jodetkanjagtalaomattdetär FJORTON TIMMARS ARBETSDAG. Så.) igår, och då började jag såattsägaaa känna mig lite mer risig. Rösten hade liksom inte alls någon lust att hänga med, och ju mer klockan blev ju mindre sams var jag och min röst. Jag liksom väste fram orden;

"Vi.l..du...a...en...m.ac...a?"
"VA SA DUUU...?!"
"*host harkel* VILL DU HA EN MACKAAAA???"

Stackars tanter och gubbar som inte hörde hälften av vad jag sa.. :)

Imorse kunde jag iallafall inte prata. Men men, man är väl en kämpe och bet ihop och jobbade på ändå. Nu är jag iallafall slut som artist och NJUTER av att vara ledig i tre dagar nu!

Imorrn blire stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback