Mina fina dagar II!

Vi åkte sedan till Marias föräldrars hus på Lidingö och hängde där i två dagar! Vi gick på promenad, moffade natchos, kollade film, gjorde stan, moffade pizza och kollade på ännu mer film!

Det är extremt underskattat att ha några dagar där man verkligen inte behöver göra någonting! Vi hade flera dagar som vi kunde fylla med precis vad vi ville! Inga tider att passa, ingen stress...så skönt!



Natchos!!



På vår härliga kvällspromenad stötte vi på några sötnosar...



Sedan gick vi igenom en fårhage. Först ville ingen komma och hälsa, sen kom.....alla?! Haha! Myssugna och hungriga var de, sötnosarna!



Maria min lilla stackre, har problem med rycggen, så vi skulle prova hennes föräldrars rygg...bänk? Såhär såg det ut! Notera ansiktsfärgen :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Uppdatera snart? :)

2009-08-23 @ 11:33:25
Postat av: Tove

MINA FINA DAGAR II.....!!!! Jag vill läsa nytt nytt nytt! Du har ju gjort nåt mer, nåt pyssel, nån öl, nån landetdag, nåååt....hjälp en kvinna i nöd som sitter på sitt urtråkiga jobb och uppdaterar till döden.



Love<3

2009-08-25 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback