Heldag på stan..

Heldag på stan idag med min Linda!

Jag och Eric åkte upp till Gävle igår för att betala räkningar och titta till våra stendöda växter etc. ("Odödliga växter? Vilket skitsnack!) Kvällen tillbringades framför Hide and seek (läbbig), vilket var trevligt, bara att sitta och titta på film..

I morse mötte jag då upp Linda för en gemensam resa till huvudstaden! Dagen har flutit på med shopping, lunch, fika och prat :) Mycket, mycket, mycket trevligt!

Dock har jag beslutsångest! Hittade flera jättejättejättefina klänningar idag!! Jag har aldrig varit en klänningmänniska, men har mer och mer börjat vänja mig vid tanken och faktiskt börjat vilja äga flera fina sommarklänningar, speciellt nu när det finns så många att välja mellan!!

Har även fått en förkärlek till långklänningar, men har för det första inte riktigt hittat "the one" och för det andra inte är riktigt säker på om jag skulle våga använda en långklänning.. Undrar lixom lite när jag ska svira omkring i den? På stan? På fest? På stranden? När?

Detta var en klänning jag hittade. Fell inlove.

Vad tycker ni?? Våga köpa eller hoppa??




Här var en annan fin klänning... men den blev nog lite för tantig och "fin endast på midsommarafton"...igt.


Kommentarer
Postat av: hellabella

jag tycker den vita med blommor va skitfin på dig carina - do it!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback