20090128

Biljarden igår gick sådär, hahaha... Nåväl, det var kul iallafall, och det är väl det som är meningen?

Idag har jag tvingat med Linda ner på stan för lite "shopping". Tänker väl inte handla så mycket, mest titta. Lite inför resan såklart! :) Skulle exempelvis vara kul att köpa en asbillig, pastellgul tubbikini (eller vad det kallas). Vad tror ni om det? Hahaha.. Dock när jag tittade i Norrtälje här om dagen fanns det antal bikinisar på HM: 0, antal bikinisar på Lindex: 0, antal bikinisar på Kappahl: 0. Så jag vet inte jag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Annars var det biljard vi spelade igår;)

Postat av: Tove

haha tänkte sammalikadant;)

2009-01-28 @ 16:06:19
URL: http://tovebove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback