Förresten!

Idag har vi haft första riktigt lektionen på en sjukt rolig kurs! Idag hade vi drama, med en massa roliga, PRAKTISKA övningar!

Dock var en (rätt fånig) övning att vi skulle röra oss i en känsla (glad/ledsen/rädd) till musik. Grejen är att både jag, Elin, Linda och Helen rörde oss på typ exakt samma sätt, varpå jag utbrister att "såhär är det ju på Heartbreak på lördagar!!".

Efter lektionen kom en tjej i klassen fram och sa; "det märks verkligen att ni brukar hänga på Heartbreak tillsammans!!"

Ehm. Jag har satt mina söta tår tre, säger tre gånger i hela mitt liv.

Tänk så fel man kan ha! But what can I say, I'm a natural! :)


Förresten, Heartbreak är alltså utestället i Gävle..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback