Ja men det var väl självaste faaaan!

Här försöker man på nåt omedvetet sätt att smygsluta blogga och vad händer?? "Ska du inte ta och uppdatera snart??" Blablabla...Haha! Knäppskallar! Tills sist satte till och med min egen pappa ner foten och då är det bara och lyda! Pappa lyder man! Alltid! Nästan! Oftast! Ibland.. ;)

Orkar inte dra ett vad-har-hänt-sen-sist. Punkt. Men jag kan lägga upp lite bilder (som ni som känner mig reda sett på facebook, in your face era tjatgnatare! :P)


Pappa och jag la om golvet på balkongen vilket var riktigt kul! (Nu kan jag bygga åsse!!) Min pappa och jag har alltid kul ihop, alltid!

Men det var hyfsat högt och lite scary att stå däruppe och balansera....!

Pappa och jag på vår kräftskiva..


Soooooommar!!!




Sommarens AJSÅINIHELVETE!!


Jag vill alltid vara brun...


...och möttes sedan av det här. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback