Det gick bra!

Det gick bra med allt igår! Mamma paniksjutsade mig till Norrtälje (hur kommer det sig att vi alltid blir sena, mamma??) och jag hann, mot alla odds med den tidigare bussen, vilket resulterade i att jag istället blev en halvtimme tidigare till vår träff.. Jag tänkte att jag ju kunde passa på att gå ett varv inne på åhléns, vilket inte var så smart eftersom det är skapligt svårt att ta sig runt med stor resväska samt stooooor kartong innehållandes tavla! Dock räddade Alexandra mig hyfsat snart genom att meddela att hon också var tidig! Perfekt. Så bytet gick mycket bra och smidigt, nice doing business with you! =)

Denna smidiga träff, resulterade dock i sin tur med att jag var sjukt tidig till mitt tåg, som skulle gå en timme senare... Men men, bara att bita i det sura, köpa en god nutty latte (säg det tre gånger fort hörrö) och vänta.

Nu är jag iallafall hemma hos oss igen, skönt! Ska plugga gärnet idag...!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback