Damm

Ja här dammar det, inte mkt uppdatering inte. Anledningen til torkan är skolan plus att jag inte gör mycket annat än att måla! Och det är SÅ ROLIGT!!! Har hållt på med två tavlor samtidigt nu, men en blev klar ikväll, ni får se den imorgon tror jag. Sen har jag ytterligare 2 stycken beställda tavlor, varav en som skall vara klar om två veckor! Puh..Sedan har jag två stycken "kanske" beställningar!

Hur kul som helst!!!

Tavlan som ska vara klar om två veckor är extra rolig att måla, eftersom den är beställd här på bloggen, av en tjej jag inte känner!

Så det kommer nog fortsätta damma lite här, förutom när det dyker upp nya tavlor!

Jag passar på att bjuda på lite bilder från landet!




Kommentarer
Postat av: Sara.Y

kul med alla tavlor! :)

2008-10-11 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback