Två dagar kvar!

På fredag ska jag och Maria ha ett gemensamt "födelsedagskalas"! Det ska bli så SJUKT roligt!!!!

Alla våra söta brudar här, under samma tak! Det blir tacos (såklart), vin, prat och eventuellt ett par tramsiga spel, sounds good huh? Jag längtar ihjäl mig..

Problemet är ju att tiden går så galet fort, vet inte hur jag ska hinna med allt.. well well, den som lever får se.

Min härliga helg slutar inte där, utan mina två älsklingsgummor ska sova kvar här eftersom de kommer långväga. Den ena av dessa två sover kvar hela helgen och det ska bli så sjukt mysigt!!

På lördag är det fest hos Maria som vi ska gå på.. olikt för att vara mig, vet alla ni som känner mig.. men det blir med allra högsta sannolikhet skitkul!!

Livet är inte så tokigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer bli så himla skoj på fredag! Längtar som sjutton=)

Postat av: Tooove

Sådär ja;) Syns imorrn sis!

2008-11-06 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback