Info

Jag klippte mig på hårskolan i Gävle. Kostade 140:-!! Helt klart värt det :)

När jag satt i hårtvättstolen, frågade jag den urtrevliga tjejen som klippte mig, hur länge hon hade kvar på utbildningen. Hon svarade då att hon var klar. Alltså-färdig frisör. Där och då kände jag att mitt hjärta sjänk, då jag insåg att jag kanske borde sagt att jag ville ha en ELEVklippning, när jag bokade?? Jag flämtade till och frågade vad det skulle kosta då, och hon lugnade mig med att det var samma pris.


Tur som en tokig, blev klippt av en grym, utbildad frisör, för 140:-!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kanske de man ska börja med =P Ingen dum idee ;)

Postat av: Elin

Du blev jätte fin i håret... =) och billigt var de ju med...

2008-01-14 @ 22:21:43
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback