Va fan??

Herregud. Det är inte på riktigt, det kan det bara inte vara!

Jag ska berätta min lilla orealistiska historia om mig och Ellos.
 
Maria hade hittat ett bra erbjudande på tallrikar på ellos, som man skulle "få", dvs "gratis" om man handlade för 200:-. Okeeey.. tänkte jag, tallrikarna var perfekta, det var limegröna tallrikar och vita fat, med limegrönt möster på. Vill ha vill ha.

Så sagt och gjort, jag gick in på ellos med hittade inte det erbjudandet? Vaf? Då gick vi in på Marias konto där erbjudandet fanns. Okey? Då får jag väl beställa från hennes konto då, men lite konstigt var det.

Letade och letade efter snygga saker och tillslut låg det ett par kanske-skor och en cool vårjacka i kundvagnen. Vårjackan var A-linjeformad, så jag var osäker på om den skulle passa mig överhuvudtaget, men kom igen, den kostade 179:-!! Jag klickade mig till kassan och såg då att med 20% rabatt och rea så skulle allt gå på 240kr, asbra!

Sedan visade det sig att min jackla, som jag börjat förälska mig i och längta efter var slut, så där satt jag med en beställning på ett par skor som jag inte skulle köpt för 200 i affären och mina tallrikar. Tur iallafall att jag skulle få mina fina, fina tallrikar.

Igår kom paketet.

TALLRIKARNA VAR I PLAST!!!!!!! PLAST?????? VEM använder plasttallrikar?? VEM går på picknik ofta?? Jag blev så jävla förbannad.

Skorna var dessutom obekväma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va trist... Stod de inget i beskrivningen av tallrikarna då om att de var i palst??

Postat av: Sara

oj...hehe kan inte låta bli att skratta lite...det lät så kul... sorry gumman. men fy vilken otur alltså!!
bättre lycka nästa gång!

2008-02-04 @ 22:25:15
URL: http://ydis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback