Jag är den dummaste jag känner!

Verkligen.. jag är helt knäckt. Mår illa av all stress, för varje dag jag känner att jag börjar få kontroll över alla skoluppgifter, kommer det en till. I stil med "vaaaa, ska den vara inne på ONSDAG????" och så blir jag sjukt stressad och får ännu mer ont i magen. Bättre blir det ju inte av att alla de uppgifterna som kommit fram genom RYKTESVÄGEN, typ ska in...idag. Men det är ingen som sagt det??? Åhhhh....
Orkar inte med, känns som att jag håller på att stänga ner fabriken.

DESSUTOM.. ja fy vad jag är dum... När jag var hos Sara i helgen köpte hon en supersnygg tröja som i hade väldigt raka kanter, så att säga. Jag, pysslig som jag är, fick ju idén att göra en egen! Så åkte jag, trött, arg och sliten, till tygaffären och kollade. Hittade först inget bra, men tillslut tog jag ett grått tyg (fast jag ville ha svart) som kostade 129:-/m (som egentligen var i princip dubbelt så mycket som jag tänkt lägga). Insåg att det inte skulle räcka med en meter, så jag tog 1.5m. Prislapp: 198:-

Vill ni veta vad det ironiska är?? TRÖJAN KOSTADE  200:-!!!!!!!! Varför köpte jag inte den ISTÄLLET???? Dumhuve, dumhuve, dumhuve.

Fick panikångest och sprang in i affären igen och frågade om det är öppet köp eller bytesrätt på tyg. -Nej, inte om det är avklippt.
Let's face it; tröjan kommer inte ens bli fin.

Håller på att börja gråta.

image261

Såhär ser Saras tröja ut. Ser väl inte så svårt ut...? Hahahahahahahahahahahaaaa....

Kommentarer
Postat av: Evasleva

Ja, ibland tänker man sådär konstigt och fel. Din tröja blir nog fin och så har du ju fått det roliga nöjet att sy den på köpet!

Postat av: Sara

ooh neej...men du är ju duktig du, tror du kan göra nåt liknande iaf! Alltid kul att försöka själv! Lycka till :)

2007-11-13 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback