Vad nu..??

Hahaha.. har verkligen inte bloggat på superlänge nu, motivationen går liksom upp och ner, det är ju liksom inte så många som läser, och verkligen inte många som kommenterar, och då känns det ju som att jag lika gärna kan skriva en vanlig dagbok.. MEN! När jag kikade nu på min statistik såg det ut såhär:



Vaaa??  132?? Från typ 20/dag till 132?? Vad har hänt? Hur har alla ni hittat hit? Vad har jag missat? Hade jag vetat det hade jag uppdaterat också :P

Nä jag är helt chock.




 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland hittar många till ens sida! Eftersom jag vet hur tråkigt det är att vara utan kommentarer så får du en av mig iaf! /Emma

Postat av: flyingkiss

ar inte bloggat så länge jag, men fastnat lite för det..men nu har min blogg/dator knäppat te sig totalt..alla mina inlägg jag skrivit i min blogg försvann..poff..fattar nada..

2007-05-17 @ 15:36:47
URL: http://flyingkiss.blogg.se
Postat av: Carola

Hej, Åh, kul att du gillade min blogg. TACK..
om du går tex.. till design och H3 finns en rad font-family: Comic Sans MS, verdana, sans-serif
då har valt det här alternativet.. så gör man i varje moment där det står font family. Det stämmer att det fungerar som terapi alltså pysslandet.

2007-05-17 @ 16:02:41
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback