Papperspyssel!

Oj oj, nu har jag hittat en ny pysselhobby! På odlingspyssels blogg, hittade jag länken till den här underbara sidan!

Har provat på att göra en ros (helt vikt i papper) och den blev riktigt bra faktiskt (bild kanske kommer senare) men nu tänkte jag ge mig på att göra en jaguar E-type till min pappa..Hmm.. det blir nog LITE pilligare.. men det skulle vara så häftigt om jag lyckades!! Han har en jaguar, och jag vet att han gillar allt som har med jaguar att göra ;) coolt att ha en i papper!

Håller alltså på att skriva ut 15 sidor, på fotopapper nu.. så jag hoppas verkligen att det går..  Det lär ju ta 100 år innan färgen torkar dock.. vill börja nu nu nu ju =)

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Marika

Om jag får lägger jag gärna en länk till din sida på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback