Förstörd

Jag känner mig helt förstörd. Känner mig depp.. Har jobbat hela dan, suttit och lyssnat, och sedan ville de att jag skulle ta typ ETT samtal innan jag gick.. tog två. Mina ben skakade när jag gick därifrån. Jag höll på att börja grina. Jag är så jävla, helvetes töntig! Men jag känner mig som en IDIOT! Jag är trött på det.

Sen åkte jag hem och ringde Eric och meddelade att jag planerar att åka till honom imorgon. Vet inte vad jag förväntade mig, ett jubel kanske, men fick till svar att det kanske inte är så smart eftersom han måste plugga som ett as. Vilket jag vet. Och förstår. Men blev ändå besviken. Sen sa han "men du trodde väl att du fick IG på ditt prov? Du kan kanske plugga till det, i förebyggande syfte?" Smart tanke, fel tajming. I helvete heller jag ska. Den dagen den sorgen. Och så blev jag stressad över provet. Också. Funderar på att åka till mamma dårå.. kan jag iallafall gossa med katterna. Sola kanske? Men då i sin tur, väntar jag på en jävla skolbok jag beställt för 100 år sen som inte kommit, och den måste jag ju läsa, och det blir ju svårt om den inte kommer?!

Uhuhu vad det är synd om mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman då! Deppa inte ihop.. Jobbet kommer du klara galant om några gånger. Och du är välkommen att gosa med Tindra när du vill, även om det självklart inte är samma sak som att gosa med dina egna katter. Jag finns här om du behöver iaf, det hoppas jag du vet!

2007-05-07 @ 19:56:32
Postat av: Nadia

jag har beslutsångest över en väska, spana in bloggen och hjälp mig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback