Lera

Nu har inte jag skrivit på länge, men det är för att jag har varit ute och snurrat en del. Varit i huvudstaden hos pappa och varit på begravning (JOBBIGT!), sedan till mamma i Roslagen, sen till hem till Gävle med pappa och hans fru som gäster. Men nu är vi ensamma. Puh, lång vecka! Men mycket trevlig.

Appråpå dessa sablarns lerhalsband. Jag är inte nöjd. Alls. Vilket stör mig jättemycket. Jag är perfektionist när det gäller detta..
Var hos mormor och hon tyckte att min svart/guldiga jordgubbe (som är ny) var jättefin (innan hon visste at jag gjort den) och beställde en på stört. (Hehe) Jag hem och fixade en, och smarta jag tänkte att, aha, oljefärg kanske funkar ännu bättre?? Det blev jättebra. Förutom att det inte torkade. Suck.
När jag har halsbanden så känns de riktigt fina, men när jag tittar närmre på dem...är de inte det! Färgen är ojämn..Bläh. MÅSTE köpa cernitlera.. dock vet jag inte var jag kan köpa det i Gävle, hittade det i Norrtälje, men jag köpte inte det av nån outgrundlig anlening.

Jag har iallafall köpt grejer till två tavlor jag tänkte måla. Har hittat en bild på internet som jag ska måla av. Sambons far tar med tavlorna med bilen när de kommer på söndag. Roligt! Dock har jag lite prestationsångest, sambon har sagt att om tavlorna blir så bra att vi sätter upp dem så betalar han hälften, annars inte :P Hehe.. Blir väl till att kämpa då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback