Jag ska vara med i tidningen!!

I arbetarbladet minsann..En Gävle tidning. Det är lite coolt faktiskt. Vår lärare frågade mig och två vänner om vi var intresserade att ställa upp på en intervju angående oss som går i början på förskolelärarutbildningen. Vi har tydligen högst förutsättningar att få jobb när vi går ut (JIPPI).

De ställde lite frågor och fottade oss massor.  (Det var det ingen som sa nåt om!! Jag var ju inte riktigt inställd på att bli fottad för en tidning när jag fixade mig imorse om jag säger så...) Vi fick gå ner 7 ggr typ för en trappa, lååångsamt, sedan fick vi gå ut och posa lite, sen skulle vi gå lite där också, låångsamt... Hur avslappnad tror ni man kommer se ut??? Haha

Jaja, håll utkik imorgon iallafall, de hoppades att artikeln skulle komma då.


Kommentarer
Postat av: Maria

http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=499801&avdelning_2=101

*fniss*

2007-03-07 @ 13:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback