Jag njuter..

Härlig, härlig dag... Åkte till skolan i vårjackan. frös lite om händerna i fartvinden. Detta ignorerades. Till skolan, satt med tjejerna på trappan, i lä, i solen, i skolan och njöööööt. Det var varmt, nästan för varmt! Köpte en glass, mötte Maria, gick och simmade. Simmade ut, sooolade (fick färg och fräknar!!) simmade in, snackade, la oss i bubbelpoolen (barnbubbelpoolen, i skydd från äcklig gubbe). Bastade, gjorde oss iordning, insåg att jag glömt cykeln vid skolan. Svor. Gick och hämtade cykeln och hem till Maria på kladdkaka, kaffe och en galen katt som bits. =) Hem på cykeln (nu var det ännu kallare om händerna). Mötte Vilja och Rickard, tjötade lite, hem. Jag och Eric gick och köpte kebeb och hyrde film. Kollade på film och gluffade. EXAKT när filmen var slut började 100 höjdare!. Och nu sitter jag här.

Perfekt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback