Hur har ni råd med alla märken?!

Jag blir så stressad. Är det bara jag som är ung och fattig nu för tiden? Alltså, jag tycker att jag läser överallt om bloggerskor, som inte kan vara så himla gamla, men som pratar om märken som "måsten", Dior där, Chanel där.. 
Tro mig, precis som jag skrivit tidigare, jag vill verkligen vara trendig och satsa på bra, hållbara märken, men det finns inte en chans på jorden att jag skulle kunna ha sådana märken som jag "inte kan leva utan". Jaha, är det lite pengar den här månaden och jag måste ha en ny mascara, då är det att bita i det sura äpplet och köpa en Isadora lixom.. (jag har faktiskt haft en Chanelmascara i min ägo, men det var en present från Vilja.. Jag har förövrigt kvar den tomma mascaran som souvernir, för något liknande kommer jag nog inte äga på väääldigt länge hahahaha). Det enda jag verkligen lagt pengar på (pengar enligt mig alltså) är min Clinique foundation, som jag älskar.

Jag tänkte faktiskt slå på stort och köpa en Elizabeth Arden Eight Hour Cream, fast en liten på Kicks.. 120:- eller nåt kostar den, det kan jag-eventuellt kosta på mig. En sista hjälp till mina läppar innan amputation...!

Slog ut mina pengar/antalet dagar idag. 85:- har jag att röra mig på/dag. Mouhaha. Bye bye lunch på stan, hello lunch hemma. Bara att sluta att gå och kika i affärer då, självplågeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback