Nä nu...!

OK.. från och med nu ska jag nog meddela mina (faktiskt) trogna läsare när jag försvinner iväg ett tag! Nej jag har inte försvunnit, jag har bara inte varit hemma...

Eftersom min Nya, underbara lilla Guddotters pappa är från Gambia och därmed muslim, har man alltid en namnceremoni istället för dop när ett barn föds, prick en vecka efter födseln. Detta resulterade i att jag och Eric åkte från Gävle på midsommarafton, eftersom det var en vecka efter. Lite konstigt kändes det att inte besöka någon stång, men det var undebarat att få träffa lilltjejen istället.. Efter ceremonin åkte vi vidare upp till Roslagen där vi har landställe och hade midsommarmiddag med mamma. Super, super mysigt!
Sen har vi varit på landet ett bra tag, och nu har jag varit i Gävle några dagar, men har haft besök av min pappa och inte haft tillfälle att skriva. Men nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback