Kontaktannons!

Hejsan! Jag heter Sofia Ruiz och bor i Stockholm. Jag är just fyllda 55. Jag älskar mitt arbete som städerska, och jag intresserar mig för spindlar och pyttipanna. Jag har sju barn och älskar att vara mamma! Mitt hår är grått, helt naturligt och min ögonfärg är blå. Jazz spelas dagarna i ända hemma hos mig och min favoritartist är Elliott Yamin.
Är DU den jag söker? Skicka svar till "Anirac". Foto är ett stort plus!


Knåpa ihop din egen annons:
Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och som efternamn tar du din närmaste grannes.
Som hemstad/plats/ort tar du den du senast besökte (ej den du befinner dig i nu) och ålder tar du din pappas.
Ditt yrke är det som din mamma jobbar med och dina intressen är det du helt enkelt avskyr mest och det du inte tycker om.
Du har lika många barn som du har piercingar (örhäge räknas)
Din hårfärg är densamma som du har på tröjan/skjortan och din ögonfärg densamma som dina byxor/shorts etc.
Musiksmaken/genren är sådant du inte tål medans favoritartistern är den som sjöng låten du hörde senast.
Avsluta annonsen som ovan, använd ditt tilltals namn och skriv det bakifrån

Kommentarer
Postat av: Åza

Det här var roligt, hoppas att det inte gör något att jag "lånar" den till min blogg?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback