Update!

Det blev ett par skor!! Helt uuunderbara är de! Love love!

Jag och några tjekompisar hade tänkt att gå på kåren igår, men då det inte ens verkade vara något där, så bestämde vi oss för att träffas hemma hos M och bestämma där. Vi blev kvar. Hela kvällen. Det var hur trevligt som helst! 4 tjejer var vi, och vi snackade om allt mellan himmel och jord.. så himla tevligt. Tycker verkligen om de tjejerna, synd bara att vi ska byta klass nu och inte kommer gå ihop mer..! =(

Imorgon är jag ledig, så jag tänker (gissa?) pyssla! När vi var hemma hos M fick jag se hennes pyssellåda. Jag typ dog. Hon hade hur mycket papper, pennor, stämplar, glitter, stansar som helst! I perfekt ordning!!!!! HUR?? Min pyssellåda är en kartong bestående av fullständig kaos. Så mitt mål imorgon är att dra fram alla skokartonger (som hon gjort..härmis hehe..) dekorera dem lite och sortera. Eventuellt ska jag avvara en låda i vår kläd-hurts till pyssel.. hmm.. sambon kommer älska det..=) 

Kommentarer
Postat av: Marika

hehe känner igen det där...alla perfekt organiserade människor som har allt i superperfekt ordning. Alla mina pysselsaker ligger hullerombuller och jag hittar dem aldrig när jag behöver dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback