Sötnosar!!

Nu har jag inte bloggat på jätte, jätte, jättelänge! Jag har inte varit hemma (jul, ni vet) jag ber om ursäkt =) Men till min STORA glädje ser jag att det faktiskt har varit inne flera personer (ej unika) per dag trots att jag inte skrivit, vilket måste innebära att det finns människor som faktiskt avsiktligt går in på min blogg för att se om jag skrivit? Jag väljer att tro det :)

Jag har iallafall varit hos alla mina familjer över julen, familjen hos min pappa, familjen hos min sambo, och min mamma. Det har varit supermysigt...

Änglarna jag gjorde blev uppskattade! Tips till senare år om du inte vet vad du ska göra!

Jag fick en toppenjulklapp av min kusin "bara symboliskt" sa hon och gav mig en ask fylld med pärlor från hennes gamla pärlhalsband!! Olika färger och former, helt otroligt roligt!! Jippi! Det är ju värt mycket pengar om man tänker i pärlkostnader...

Jag var på Ur o Penn idag och kikade lite, det var halva priset på alla smycken. Jag har nämligen fått tips att man ju kan köpa billiga smycken med berlocker och sedan slakta dem! Dock hittade jag inget bra.. vet inte om jag har öga för sånt riktigt...än?

Hoppas ni inte har lämnat mig, för nu är jag tillbaka!

Tips för föräldrar och vuxna tänkare; min pappas fru har skapat en blogg (designad med lite hjälp av mig...)
Dialogrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback