Shopping!

Oj oj.. jag har shoppat.. Jag har shoppat.. Det händer typ.. aldrig.
Jag älskar att titta på och prova kläder. och jag faller ofta för saker, men jag känner aldrig att jag har råd, så efter timmar av "fönstershopping" kommer jag hem utan någonting.
Idag hade jag med mig V som faktiskt fick mig att handla! Jag köpte en jätte lyxig kjol (kjol!! jag är ingen kjolmänniska!) och en underbar tjocktröja med en knapp fram. För...170:-. Båda alltså. Jippi!

Nu fattas bara ett par skor. Hittade ett par underbara ankelboots som jag vill vill vill ha.. men de kostar 300:- å för en fattig student som mig är det MYCKET pengar...

Jag är iallafall lycklig nu.. jag har lite fina kläder! Wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback