Bra dag idag!

Idag ska jag åka till IKEA med M, ska bli jättetrevligt, brukar bli det när vi gör nåt har jag märkt. Att kunna ha jättetrevligt utan att egentligen göra nåt är en bra egenskap tycker jag.
Min kära klass splittrades till nya klasser förra veckan och jag sörjer. Men igår så råkade jag och mina speciella raringar på varandra i matsalen och då kände jag mig hel igen. Äh, det här blir nog bra, har lite separationsångest bara =) Eller vänta. Vem har sagt nåt om separation?! Jag kommer fortsätta ringa er!


Jag SKA inte handla något på IKEA. SKA inte.. Haha.. Går det? Vi får väl se.. Kommer nog svänga förbi "pryl" avdelningen där ljus och ljuslyktor finns och se om man kan omgöra något till pyssel? Nu när M är med också som också är en pysslare, kanske man   ser allt i ett annat ljus? =)



Hamster



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är gumman min!
Här ska jag också hänga! =P
Du...det är svårt att INTE köpa något på IKEA, men du kanske lyckas ;)
Fin din sida är, du får hjälpa mig lite,hihi!
PussOKram

2007-01-26 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback