Aj aj aj..

Idag sov vi alldeles för länge. Sådär ångest-länge. Sedan har vi, i våra morgonrockar suttit och spelat tv-spel i princip...hela dagen. Jättemysig söndag men dock blir jag så stressad av att inte göra någonting!! Alltså att gå och lägga sig sedan och tänka "vad har jag gjort idag?" och komma på svaret  "ingenting". Ihh.. Någon annan som känner så? Som inte bara kan njuta av att ha gjort ingenting?

Åh åh åh, just det! Jag ska köpa en skrivare av M! UNDERBART!! Så skönt att ha när man pluggar, slippa åka ända tll skolan för att skriva ut något.. Superskönt...

Pysseltankar:

Jag kanske borde ändra bloggnamn? Jag menar, så mycket pyssel är det ju inte.. Men man pysslar ju inte dagligen, och om man inte skriver dagligen får man inga besökare..och det vill man ju? =) Vad tycker ni? Byta blogg?

Jag har iallafall tänkt att måla om våra vita (ommålade från furu) sängbord till svart.. Tror det blir snyggare. Ville dekorera med decoupage, men fick ej för sambon. Han tror att det nöts ner.. men fasen, vi ska ju ändå inte ha kvar dessa så länge?! Hehe.. jag är decoupage besatt.
(Jag har förresten köpt nya servetter oxå.. vad ska jag göra med alla servetter?!)


Sleeping

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Pyssel behöver ju inte bara ha med sånt pyssel att göra utan "vad du pysslar med i ditt liv" typ. :) Gillar namnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback