Poppis?

Ooh, jag har nästan kännt mig lite poppis idag!
Dagen började med att jag vaknade vid halv tio, gick upp, hämtade pluggböckerna, ett glas juice och en banan och gick och la mig och läste. Där låg jag till ca 11 för att sedan göra mig iorning eftersom jag skulle träffa Maria kl 12.30 vid simhallen. Då ringer Vilja.
Hon undrar om jag vill komma ner på stan och fika, och självklart vill jag det!! Dock står jag halvklädd, osminkad och utan frukost i magen, men ok då. På med kläderna, rafsa på lite smink, slänga i badkläderna i min nya väska (som fick plats!!) och iväg.
Trevlig (kort) fika med Vilja, sen kom Maria och vi tog sälskap till badhuset. Skönt att simma men det var mycket småbarn idag.. Små, små, småbarn. Sedan promenerade vi ner på stan och mötte upp Emelie för en fika.
Så. Himla. Trevlig. Dag.
Första gången på länge (någonsin) jag behövt pussla ihop min dag!
I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback