Nytt pyssel!!

Ok. Djupt andetag och så kör vi igen. Jag skriver om..

Idag har jag pysslat! Och jag är nöjd, woho. Först gjorde jag ett galet fult alla hjärtans dag kort och jag blev lite deppad där ett tag. Sedan ryckte Maria upp mig och jag tog tag i projektet igen. Och hör och häpna, det blev faktiskt bra! Jag använde mig av ett litet trähjärta som jag köpt för 2:- på hobbyshopen, som jag målade. Ramen är från Karen Marie Klip som finns på Panduro, även det silvriga pappret, tror jag.
Jag skrev med kalligrafiemblosseringspenna (långt ord) och fyllde i med guld (brödrosten fungerar alldeles utmärkt!!) och det blev ju jättefint! Jag är kär i emblossering! Tack Maria för att jag fick pilla med dina saker..

Ramen dekorerade jag med ett hjärta som jag ryckt loss från ett superbilligt födelsedagskort från dollarstore. Limmar sedan fast några små hjärtan på ramen, även dessa från hobbyshopen.

Vad tror ni? Går det hem på onsdag? =)

133578-127

133578-128

133578-129

Kommentarer
Postat av: anna

jättefint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback