Fikadags idag igen!

Jag har aldrig kunnat svara när folk frågat mig vad jag har för intressen. Jag har (hade) liksom inget speciellt intresse som att sporta eller sjunga eller så.. Men nu, nu vet jag! Skulle nån fråga idag så har jag ett svar; Fika! Hehe.. Jag älskar att fika! Med rätt sälskap såklart.. Men att bara få sitta och smutta på en cappuchino (och eventuellt äta nåt onyttigt..?) och bara prata prata.. Mys!! Idag blir en sån dag (ja, det brukar ta hela dagen). Jag, Maria o Vilja ska fika på stan, det blev ingen simning nämligen. (Buhubuhu). 

Tanken med simningen förresten är att jag ska bli bättre i min rygg som jag haft problem med länge. Men.. det händer inget? I och för sig har vi inte gått så många gånger än, men jag vill att det ska märkas NU!! =) Finns det nån hurtig där ute som har något bra tips på hur man tränar svanken, hemma, utan att det belastar för mycket?  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Brukar också få problem med ryggen med jämna mellanrum... Det här kanske är nåt? http://www.sthlm.friskissvettis.se/grafik/pdf/Ryggprogram.pdf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback