Fet!

Jag är nog världens fetaste människa. Inuti.
Jag äter alldeles för mycket onyttigt och för lite mat. Som nu till exempel (haha jag skäms); jag hade inget gott hemma, å var jätte sugen. Sambon hade chips (vilken orättvisa, han får äta chips men jag får inte äta godis??) så då rörde jag ihop "chokladröra" som jag och mamma brukade göra när jag var liten. Det består av socker, kakao och grädde. I en röra. Helst ska man bre det på mariekex, men jag hade inga så jag mumsar... Uhuu.. Om jag skulle kunna bli tjock så skulle jag garanterat vara det. Och den dagen det vänder så blir jag FET för jag skulle aldrig kunna sluta äta godis. Tror jag..

Kommentarer
Postat av: Sara

den där chokladröran minns jag från gamla tider ;) mums!
pussa

Postat av: Moster Mjölgumpa

Testa att göra strövargodis. Blanda ihop havregryn kakao och socker. Sedan smälter du smör och rör i. Mängderna får man ta efter egen smak. Min lillebrors favorit, han åt det jämt 1980. Och gör sådant fortfarande ibland.

2007-02-09 @ 11:22:45
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com/
Postat av: anna

Ja, lycklig vore jag om jag kunde bli fet enbart på insidan....tyvärr växer sig gärna handtagen på utsidan sig större och större.

2007-02-11 @ 21:31:45
URL: http://annakristina1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback