Fan va skön jag är!!

Hahahahaha... eftersom jag är tokblond, och fräknig, så är inte min hy så jätteintresserad av att bli solad.. Men då jag känner mig så vit..eller ja..mer blå/vit faktiskt... (hehe, ser ni det framför er?) så har jag letat fram min brun utan sol, alltså en sån där body lotion som bara ger lite färg, inte riktig brun utan sol. Men helvete, vad svårt det är att göra jämnt!!!  Imorse när jag vaknade så insåg jag dessutom att jag glömt tvätta händerna efter att jag smörjt in mig så ja.. mina handflator är väldigt bruna!! =)
Själva färgen på kroppen är väl inte sådär jättejämn heller...!

Är det någon som har ett helt underbart tips på hur man smörjer in sig så att det blir jämt och fint?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Måste bara berätta att jag totalt kärat ner mej i allt pyssel du gör! Jag brukar också småfixa lite med pärlor, teckningar och inredning, men du har ju världsklass tjejen!
Ett tips för att få jämn färg: Blanda brunkrämen med lite genomskinlig bodylotion, det tar längre tid att bli brun,men det blir åtminstone inte ojämnt! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback