Dagens outfit!!

133578-121Haha, här kommer min "dagens outfit" som har blivit så trendigt nu! Egentligen ville jag bara visa min nya snygga väska, men sen kom jag på att jag ville visa min outfit. För att bryta av lite bland alla märkeskläder och "inne" plagg.

* Stickad tjocktröja - H&M REA 119:-
* Topp - Gina Tricot 98:-
* Halsband - H&M REA 39:-
* Jeans - Gina Tricot REA 149:-
* Siden (?) band - tygaffär 2m 40:-
* Väska - Åhléns 299:-

Det ni!


Jag vill gärna vara "inne" och ha "rätt" grejer, men jag har helt enkelt inte råd. Jag kan liksom inte springa ut och köpa en massa kläder som är inne just nu. Jag köper ett skärp där.. sen en tröja jag kan ha skärpet över där.. osv. Sen är trenden över!

Det värsta var ju ändå väskan; med den kände jag mig verkligen rätt. Fan va rätt jag var! 
     Tills jag köpte vecko Revyn.

"Ute lista:
Oversized handbags"

Men vaihelvete?!

Men jag älskar fortfarande min väska, den är praktisk!! Dessutom gillar jag inte Vecko Revyn.
Sådeså.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har också uppfattat denn "DAGENS" trend och ville också vara med och leka, jag gick steget längre endå....Jag tycker det var bra av dig att ta ner rikemanssnorungefaktorn en aning genom att visa vanliga hederliga hm kläder, sånt som folk faktiskt har råd med.
Ok...min kanske inte är så snäll men min tolkning av "dagens"....Varsågod.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback