Sjuk!

Jag har blivit SÅ förkyld! Lyckligtvis mår jag inte dåligt, alltså jag har ingen feber tror jag, men jag är snorig och nysig... bläääh...

Har dock bakat julgodis med mamma för fjärde dagen i rad, gjorde glöggtrfflar! Låter mumsig va? Mmm..det är möjligt, bara det att det misslyckades! Det blev först och främst ca 113 st (!!!!!!) och dessutsom STELNAR DE INTE!!!! WHY??? Har provat att ha på lite vit choklad i hopp om att iallafall det ska stelna, och ge lite stadga inuti..vi får väl se.. känns ju surt att slänga hundra tryfflar...???

Kommentarer
Postat av: kristina

Nu har jag tittat på bilden. Du blev ju jättesöt o fin. Var, när, hur? var gjorde du det? Kostade? Nu är du väl nöjd. Love you. Puss/mamma

2008-01-14 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback