Shit! Sötisar?!

Här kommer jag hem, och det var eeeevigheter sen jag skrev, och vad ser jag?? Mina antal besökare har ökat -gulle, gulleungar!!


Jag har inte varit hemma, som jag skrev, har varit och campat på åland, varit på den omtalade kryssningen med Maria, som var übermysig, haft Maria på landet, varit själv på landet, målat huset där (puh puh), varit på grönan osv osv...Har hunnit med en del!

Nu är jag och min trogna vapendragare här i Gävle igen, för att det är Cityfesten! Langos och brända mandlar-here I come! Mumma...
Sen på lördag åker jag iväg igen, ska på åttioårskalas (40+40). Erics kusin och hennes man firar. Ska bli trevligt, dock känner jag ju ine så många, blir väl till att hålla sig tätt bakom Eric ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback