OJ! Här dammar det nästan!

Förlåt förlåt.. Har helt enkelt inte varit hemma, och sen när jag kom hem har jag inte haft ngon inspiration att skriva.

Fick jobbet! Så nu har jag varit på utbildning några dagar och oj vad svårt det känns.. Uhu.. På tisdag ska jag jobba på riktigt för första gången och jag är LIVRÄDD. Jaja.. fasen.

Har Erics föräldrar här över helgen, mycket trevligt. Vi ska gå och käka på vår favorit restaurang, "Vår" grek! Mmmm...

Tilbringade förmiddagen, efter jobbet, med att strosa runt lite i Bolognerskogen här i Gävle, vilket jag aldrig har gjort förutom på vintern och OOOJ vad fint det var!! Helt makalöst.. Varmt, soligt, massor med människor som mös och vackra blommor.. Underbart! 

 
Sunny
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback