Tapetvåder

Just det! Jag kom på en sak jag glömde ta med i förra inlägget; i Bazar ikväll gjorde de också en sån smart sak! Istället för att tapetsera en fondvägg, tog de tapetvåder och hängde upp ungefär som en vanlig panelgardin! Toppenlätt, toppenbilligt (eftersom det inte behövs lika många då man kan ha lite luft emellan) toppenbra om man lätt ångrar sig och framförallt toppen för oss som ska få (gratis) omtapetserat hemma hos oss nästa år. Dock är ju tapeterna vi får välja på såna där skitvanliga tråkiga, shiftande saker.. helst med bård (huvva!). Då är ju detta ett kanonalternativ?

133578-23

   Rösta på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken bra idé! Det måste jag prova, har ungefär samma problem med hyresvärd som bara tapetserar i vitt... Tack! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback