Servettdecoupage!

Jippi! Jag har provat på ett nytt pyssel! Köpte decoupage lack/lim för 75:- och en pytteliten (jättesöt!) roller på min lokala hobbyaffär. Sen satte jag iväg till ICA och köpte tre paket superfina DUNI servetter! Ena förpackningen var med servetter som ser ut som min bakgrund ungefär, den andra förpackningen hade vita servetter med ljusgröna, bruna och ljusrosa streck på och den sista hade små blommor på sig .
Jag klädde om min fula pyssellåda (se nedan) med de svarta servetterna och det blev skitfint!!! Jag är så himla nöjd! Blommorna använde jag och satte på ett svart ljus vilket var mindre lyckat, det flöt typ in i ljuset.. blir nog bättre på ett ljust ljus.
Bilder kommer, men sambon har snott kameran!  

133578-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback