Meh!!

Idag har varit en mysig dag! Jag har inte gjort nåt speciellt, varit på stan med V, kikat lite i affärer och suttit och fikat och babblat i timmar. HUR mysigt som helst var det! Tiden går fort när man har roligt! =) 

Köpte iallafall två långa halsband på rea (10:-/st!) Jag har slaktat dessa å pysslat hela kvällen. Har jag åstakommit något? NEJ! Känns som att jag inte har någon inspiration.. Skulle vilja göra något annat, med papper.. eller måla eller nåt.. Decoupage kanske?? Men det kostar ju ganska mycket när man måste köpa allt lim och så.. nån som har något bra tips på vart man kan hitta sånt billigt? Eller nån som har nåt kul pysseltips?

Trååååkigt!! Känner mig jättenere nu när jag inte fått nåt gjort... Buhu.

Just det! Måste fråga; ser man min loga där uppe?? *Pekar* Har hört att den inte syns, men har trixat lite nu.. *hoppas*



133578-9

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loggan syns nu, jättefin är den också! :)

2006-11-13 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback