Jag är helt chockad!!!

JAG FÅR EN MOBIL AV MIN MAMMA I JULKLAPP!! Plus att hon redan betalt nästan allt mitt julpynt och sådant.. Åh.. det är helt galet.. Hon bara sa "jag vet att du behöver en mobiltelefon (min är trasig) har du sett ut nån billig?" För jag vill verkligen bara ha en mobil som går att ringa och SMSa med, den jag har nu dör så fort jag pratar i den! Så då fick jag iallafall bara en jättekort stund på mig att kika på lite billiga mobiler, och så ramlade jag över denna, URSÖTA mobiltelefon! 800:- kostade den och är helt basic, perfekt!
Mamma är liksom inte världens rikaste och der gör ju detta ännu mer otroligt..
Tack tack tack tack mamma!!

133578-35

Kommentarer
Postat av: Maggish

Åh vilken fin! Jag vill oxå ha en ny mobil. En enkel. Vad heter den mera än samsung?

Postat av: Cinapina

Snäll mamma du har..
Jag fick en av min mamma osså men det var en bärbar att ha hemma.. Min la av o jag klarar inte att sitta fast i en *tråd* när jag pratar..
Länge leve fattiga men snälla mammor vid jul

2006-12-06 @ 13:17:00
URL: http://blombergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback