Glögg

Jag har blivit vuxen i år! Jag har alltid h a t a t glögg. Jag har typ druckit en kopp bara för att det hör till.
Men igår kom några klasskompisar hit och jobbade lite, och då hade en av dem med sig glögg. Blä tänkte jag men artig som jag är värmde jag upp det och hällde även upp till mig och GUD vad det var gott! Jag vet inte om det var själva grejen, 4 personer runt ett köksbord, nersläckt med tända ljus, drickandes glögg och mumsa på pepparkakor, eller var det för att jag är sjuk kanske? Någonting som smakar?? =) Men senare på kvällen blev jag överbjuden till en annan kompis på just glögg och pepparkakor och ja, det var LIKA gott då!
Mina smaklökar måste ha utvecklats sen förra året!

133578-36

Kommentarer
Postat av: Maggish

hej på dig. Dom säger att smaklökarna förändras lite vart 7:nde år. Så det är kanske därför du gillar glögg nu :)
Förresten så är det billigare att köpa omonterade stämplar & montera fast dom själv på träklossar än köpa färdiga. Skitdyrt ju. Ett tips bara. Om du inte redan visste det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback