Borttagna inlägg

Nu är jag hemma, har varit i Stockholm samt på vårt landställe i helgen. Underbart att träffa sambon igen som bor hos sina föräldrar för tillfället (han jobbar). 2 veckor är lång tid när man bor ihop... Han har inte varit hemma på en månad, tråkigt att julpynta själv!!


Min pappas fru frågade efter min bloggadress, så jag har tagit bort vissa inlägg som hon inte får se! Tihi.

Jag tänkte göra som alla andra och visa lite bilder på mitt (lite) juliga hem. Har inte så mkt pengar, så jag kan inte köpa så mycket pynt tyvärr.. men håll till godo!


133578-47

Detta är adventsljusstaken jag köpte på loppis! Sedan gjorde jag ljusmanchetterna av ståltråd och pärlor (jösses, vad mycket pärlor det gick åt!!) Men visst blev det ganska fint? Lite anti julfärger sådär..
133578-52

Detta är min nyinköpta julbelysning! Jag har tidigare år haft en liknande julslinga från ikea, men som "hängde" ner från gardinstången.. ehm, svårt att förklara, men jaja.. den fanns inte i år (sur) så jag fick ta denna. Men det blev ganska bra det med?

133578-50

Dessa söta glöggmuggar med tillhörande skedar (4 st) fick man för 39:- på Flygfyren i Norrtälje (ICA). Perfekt för mig som börjat dricka glögg!

133578-51

Och såhär ser det ut i sovrummet.. jättesöta små stjärnor från
DUKA, 98:- tror jag eller nåt sånt..

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hej.
Vad fint du har det! :)

Tack för kommentaren i min blogg - vad glad jag blev! :D

Självklart får du både härma och länka - däremot gissar jag att du bör skriva märke på stämpeln du ritat av. Är inte så bra på såna copyrightregler, tyvärr.

Maila mig en bild på zarahskort(@)gmail.com (utan parantesen) så ska jag berätta vilket märke det är. :)

Postat av: Anonym

hejhej, vad fint det blev ! letar efter en ljusslinga med många lampor på men hittar ingen förutom den som du har ( den vid gardinerna ) vet du vad den heter, om den har ett " särskilt " namn ? :)

2014-11-23 @ 17:25:44
URL: http://www.nattstad.se/midah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback