Tiden går fooort!

Idag har jag haft en hektisk dag, vill jag lova! Gick upp och började packa, göra mig iordning och städa ända tills jag skulle ner till tåget vid ett.

Och det var ju skitkul.  Min väska väger minst 100kg och den var inte speciellt lätt att dra eftersom det var snömodd hela vägen ner till stationen. Helt slut och dyngsur om fötterna kom jag fram till tåget. Mötte sedan upp älskling på t-centralen och tillsammans åkte vi till Skanstull för att åka med Erics pappa hem. Väl framme sprang jag över till Erics syster (som tyvärr inte var hemma) för att gossa lite med mina fantaaaastiska gudbarn! Mys mys mys! Dock hade Isac (3 år) blivit stor sen sist jag såg honom! Haha, lilla kaxgubbe! "Jag tycker att du ska gå hem nu. Jag tycker att det är jobbigt att du är här hela tiden. Gå då." Jag bara gapade. Hahaha.. "Hela tiden" Har inte sett honom sedan i julas! Jag tar det för vad det är; kärlek :)

I övermorgon åker viiii!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahha.. så de blev inga sagor berättade idag?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback