Home sweet..

Min dygnsrytm är helt kocko! Jag som är kvällsmänniska och extremt morgontrött, somnade ca klockan nio i torsdags (samma dag jag kom hem) och vaknade innan klockan ringde! Vid FEM!! På morgonen! Har aaaldrig hänt tidigare! I min kropp är ju klockan 4,5 timme framåt, förmodligen det som spökar. Mjukstartade med en heldag i skolan igår, men det gick så bra så, bortsett ifrån att jag har det vildaste hosta ni kan tänka er, och höll på att hosta upp lungorna hela dagen. Kul att träffa brudarna dock!

Idag vaknade jag klockan kvart i åtta. Sjukt sjukt, tog det lugn, jag och Eric åt lugn frukost, kikade lite på tv och gick sedan ner på stan och strosade lite. Myspys! Gick hem och fikade och har tittat på en film nu. Ska snart göra oss iordning och gå till interpool och käka middag och spela biljard, han och jag. MYS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback