För första gången..

För första gången ever typ! För första gången, mina damer och herrar, luktar mitt hår schampoo!

Jag har alltid varit så avundsjuk på
Tove som varje gång hon släpper ut sitt hårsvall sprider en stark doft av schampo omkring sig!! Hon luktar alltid fräscht och nyduschad!

Men när jag släpper ut mitt lilla fjutt till hårsvall luktar det...ingenting. Va?? Jag har tillochmed provat att använda exakt samma schampo som Tove men ickepicke!

Men nu kände jag.. luktar det inte.. luktar det.. luktar det...schampo?! Om mitt hår??

Gud finns.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. du är ju för söt du vännen!=)

Postat av: Tove

ÄNTLIGEN!!!! Detta har jag hört i många år:) Nu kan vi båda lukta schampoo, fantastiskt;) haha<3

2009-07-01 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback