Slut på helgen

Bra uppdatering. Jag suger. I know!

Men nu är iallafall helgen snart slut och jag har haft supermysiga dagar! Erics mamma kom ju i fredags, då åt vi god mat, umgicks och slappkollade lite på film. På lördagen gick vi upp och åt en mysig frukost och hängde lite i lugn och ro, för sedan kom min mamma! (Min mamma och Erics mamma är vänner sedan länge). Alla fyra gick ner på stan och käkade brunch och kikade runt lite i affärer. Mamma åkte sedan hem igen på kvällen och jag, Eric och Erics mamma åkte och handlade mat.
Åt sedan svinigt god middag!! Baguetteskivor frästa i smör och flingsalt, på dem stekt lufttorkad skinka, på det stekt pilgrimsmussla och över det en överjordigt god dressing! (Basilika, olja, vinäger, salt, peppar och vitlök) YUMM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback