En strid ström av medgång.

Idag har vi iallafall fixat visumansökan! Woho, nu börjar det likna något!!

Är nu hemma i Gävle igen, myspys!

Hade fått min
bikini också! Dock var den alldeles för liten!! Synd som bara den!!

Så nu undrar jag om det är någon som har lust att köpa den av mig? 150:- eller högstbjudande. Oandvänd såklart! Jag köpte 36 på överdelen och 34 under. Underdelen är normalstor, men överdelen är för tajt runt ryggen på mig. Är en 34/36a i vanliga fall. Underbart snygg annars. Skitsynd! 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilken otur med bikinin! Tror dock inte att nederdelen är riktigt min size ;) Köpte ett blått nagellack idag, kollade faktiskt efter ett sånt gult som du vill ha, dock utan framgång =(

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback