Gamla brev!

"Det är mening bakom allt" brukar min pappa säga, och ofta tror jag att han har rätt. När han besökte oss förra helgen, hade han med sig ett band som han hade hittat, innehållande en inspelning av honom och min mamma, när de var 28 år och bodde i Saudi Arabien (coolt va?). Det var helt sjukt för mig att höra mina föräldrar så unga och höra dem berätta hur det var där.

När jag nu skulle flytta med mormor hittade jag en bunt brev -  som mamma skrivit till dem under de fyra åren de bodde i Saudi!

Det känns nästan som at det är meningen att jag ska ta del av den historien nu!

Har nu sorterat alla SJUTTIONIO brev i ordning och har börjat läsa - mycket spännande. Dock är det alltid så mycket man undrar, typ vad mormor svarade på breven? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback