Ibland..

Ibland känner man sig väldigt ensam i vissa situationer. När ingen förstår undrar jag om det är jag som inte förstår? Så kanske det är. För det är så det verkar - släpp det och gå vidare. Men? Va? Varför får jag inte reagera över saker? Varför får inte jag bli ledsen och bara vara ledsen ett tag? Eller är det en oskriven regel att antingen är du ledsen, men måste göra något åt den, eller så är du ledsen men håller käften. "Det är ingen stor grej" - vissa grejer är stora för mig, men inte för andra. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du får vara ledsen gumman! Menade bara att det inte var riktat direkt mot dig, eftersom alla kan ta åt sig av den där kritiken...

2008-05-31 @ 09:58:21
Postat av: Tove

You know what I say!

2008-06-09 @ 08:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback