Stressad..

Jag hade ju då en sista tavla beställd till jul, och skulle få en bild skickad till mig över helgen.

Det har jag inte fått? Och det är ju söndag nu och ja.. jag börjar bli lite stressad! OM jag ska ha en chans att göra klart den innan jul så lär jag ju få bilden typ..nu.

Snälla du, skicka skicka skicka!! =)

Annars är jag sjukt nöjd med bedriften att lyckats måla 5 stora tavlor sedan oktober! Nöjd med dem är jag också, vilket är mycket viktigt. Skulle aldrig klara av att ta betalt för en tavla jag inte är nöjd med.. Förra året målade jag ju en tavla på
min familj som jag först blev missnöjd med, så knäpp som vissa tycker att jag är, målade jag ju självklart om den bara några dagar innan jul. Hade inte varit något kul annars! Jag måste vara säker på att personen som får den eller köper den blir hundra procent nöjd, vill inte fundera "hoppas hoppas att hon/han är nöjd"..

Tänkte, som en slags wrap up samla mina tavlor i ett inlägg. Vänta en stund så lägger jag upp dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback